Lead generator Coolblinds

Wij kregen de opdracht van Coolblinds om een DM actie te ontwikkelen voor personen die net hun huis hebben verkocht. Het idee was om deze groep te selecteren en een gedrukte mailing te sturen met een unieke kortingscode van 5%. Deze kortingscode is ook nodig om de juiste meting na verkoop te kunnen meten.

Wij hebben online gezocht naar objecten (woningen) die de status ‘verkocht’ hebben. (o.a. Funda)

We hebben de volgende verdeling gemaakt: Per maand 750 mailings in 3 maanden om goed te kunnen meten welke periode het beste werkt.

Werken met kortingscode van 5% om te kunnen meten wat het beste resultaat geeft. 

Werkzaamheden:
– Batches van 750 adressen volgens bovenstaande keuze 
– Batches van 750 kortingscodes (uniek en eenmalig) 
– Verzenden van 2.250 mailings
– Handling en begeleiding
– Drukwerk
– Rapportage (conversie, responstijd, ctr ed.)

Frequentie:
Week 12: verzenden van 750 ex
Week 14: verzenden van 750 ex
Week 16: verzenden van 750 ex

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *